Založ si blog

Archív: marec, 2011

Zrelý Ewan McGregor

Dnes dorazil k hranici stredného veku skvelý herec Ewan McGregor. Herec, ktorý naplno rozvíja britskú divadelnú i filmovú tradíciu. Herec mnohých tvári. Z domu odišiel, keď mal šestnásť, aby sa mohol venovať milovanému divadlu a herectvu. Jeho talent oslovil mnohých režisérov i producentov. Jeho hranie oslovilo milióny divákov po celom svete. Zlomové bolo jeho stretnutie s […]

Pokračovanie článku

Americké námorníctvo rozstrieľalo kanadský maják

Priatelia musím vám oznámiť, že doba je skutočne pohnutá. Nebojuje sa len na Blízkom východe, v Iraku, Afganistane či severnej Afrike. Bojuje sa už aj pri brehoch severnej Ameriky. Je v ohrození najdemokratickejšia krajina nášho súčastného sveta, kolíska boja proti akémukoľvek zlu i dobru, ktoré by bolo v rozpore s najdokonalejšou ústavou planéty. Áno priatelia, […]

Pokračovanie článku

Žilinčania v nových dresoch s novou posilou

Už som veru dlho nezabŕdol do športovej tematiky a do futbalu už vôbec. Môjmu celoživotnému klubu sa veľmi nedarí, tak som ani chuť písať nemal. Ale to, čo sa udialo teraz počas reprezentačnej prestávky ma prebudilo. V Žiline predstavili nové dresy a nového kreatívneho kapitána, či skôr kapitánku. Je ňou spermomanka Ellen z Brazílie. Vraj vie vyhecovať celé mužstvo a […]

Pokračovanie článku

Globálne otepľovanie a vplyv na človeka

Nie nečakajte žiadne odborné analýzy, grafy, výsledky. Môj pohľad je čisto amatérsky. Vzhľadom na protirečivosť informácii, ktorými nás zahŕňajú rôzne skupiny, neviem veru kde je pravda. Niektorí tvrdia, že sa rútime do pohromy, že teplo roztopí ľadovce, úplne zmení klímu a zničí život. Iní tvrdia, že nič tak zásadne sa nedeje, všetko je v poriadku a nie je […]

Pokračovanie článku

Aj takýto je život

Hviezdy dnes svietili ako u Sládkoviča. Hľadal som svoju Marínu. Snoril som po jej vôni ako pes, keď zacíti stopu. Chcel som ju držať vo svojich dlaniach. Tú hladkú pokožku, plnú iskrivej vášne, ktorá sťa elektrina prebíja do môjho srdca. Smiali sa mi z tej hĺbky či výšky. Všetko je relatívne ako u Alberta. Aj on sa usmieva a tíško mi šepká nezrozumiteľnou […]

Pokračovanie článku

Kartička poistenca a jej skvelé využitie

Je pondelok. Slnečno. Snáď sa nič tragické v takýto pekný deň nezrúti na moju hlavu. Spojenecké stíhačky lietajú kus južnejšie a maily v mojej schránke zatiaľ nenabrali výhražnú formu. Babenky na ulici sa cestou do práce usmievali. Možno len žmúrili z toho slnka, na mňa sa však určite usmievali. Zvlášť ta jedna s dlhými nohami v leginách a super krátkom svetri. […]

Pokračovanie článku

Ursula v bikinách i v uniforme je očarujúca

Keď som bol chlapec, ktorý vyrastal v malebnom slovenskom meste, stretol som sa s kinom, filmami. Do kina ma doviedli sestry. Aj filmy boli sprvoti v ich dramaturgii. A nebola to zlá dramaturgia. Zažil som úžasné okamžiky boja dobra so zlom. Videl som na plátne svojich neohrozených hrdinov ako sa nikdy nepodvolia nečestným nástrahám, či podlým lotrom. Bojovali za […]

Pokračovanie článku

Naivná viera

Naivne veríme, že nástenkový tender niekto vyšetrí. Naivne veríme, že niekoho z vysokých v politike obvinia. Naivne veríme, že ho nebodaj odsúdia. Naivne veríme, že odpočúvanie niekam povedie. Naivne veríme, že cez odposluchy sa dozvieme niečo, čo už všetci dávno vieme. Naivne veríme, že premiérka si všimne, že v tomto štáte je kríza. Naivne veríme, že sa […]

Pokračovanie článku

Slováci majú prsty v mnohom

Sme my veru šikovný národ. Ovplyvňujeme dejiny Európy a pritom o tom niekedy vôbec nevieme. Sledujúc vývoj u našich západných susedov, sa mi stávalo, že niektorým veciam som moc nerozumel. Až mi prišla mailom celkom pekná fotka aj so stručným životopisom otca pani Lívie. A hneď je obraz jasnejší, pochody myšlienok zmysluplné.

Pokračovanie článku

Poďakovanie ženskému pokoleniu

K vášmu sviatku kytica z poézie a hudby. Ján Kostra – Ave Eva (úryvok) Nad obraz sklonený šepkám si Ave Eva Pod srdcom krylas‘ ho hriešnika ktorý spieva a ktorý kajúcne vyberá slová chvál Ste ako piliere nádherných katedrál ste ako liany prší z vás kvet i semä k hriechu i k modlitbe kľaká k vám mužské plemä žiadosťou šialené rúti sa do bahna a […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 553410x
Priemerná čítanosť článkov: 3218x

Autor blogu

Odkazy