Založ si blog

Aj takýto je život

Hviezdy dnes svietili ako u Sládkoviča. Hľadal som svoju Marínu. Snoril som po jej vôni ako pes, keď zacíti stopu. Chcel som ju držať vo svojich dlaniach. Tú hladkú pokožku, plnú iskrivej vášne, ktorá sťa elektrina prebíja do môjho srdca. Smiali sa mi z tej hĺbky či výšky. Všetko je relatívne ako u Alberta. Aj on sa usmieva a tíško mi šepká nezrozumiteľnou frekvenciou. Frekvenciou kmitajúceho srdca, ktoré sa vlní v nápore príboja. Útok je taký silný, že membrána sa podvolí sile. Energia sa v mojom mozgu pretvorí v kladný pocit vrcholnej rozkoše z pátrania medzi hviezdami. Marína moja, prečo sa strácaš v mliečnej autostráde? Prečo nezostúpiš k svojmu pozemšťanovi a nedaruješ mu jeden jediný bozk. Zošaliem z tej predstavy, že naše cesty vedú nikam. Padla hviezda a Fourierov rad sa zrútil pod jej ťarchou. Moje želanie sa blíži k nule. So stopercentnou pravdepodobnosťou.

 


Čo nás skôr položí ?

26.03.2020

Som zatvorený doma. Tak mi prikázala vláda. Sledujem život za oknom. A rozmýšľam, či som nariadenia vlády nezobral moc dôsledne. Som doma, ako káže vláda. Pracovať sa mi nedá, nemôžem využívať home office, charakter mojej práce to neumožňuje. Času mám hodne, tak premýšľam. A premýšľanie je niekedy aj na príťaž. Môžete napríklad zistiť, že ľudia majú o [...]

Píšem, píšeš, píše

22.07.2016

Tak si tu píšete. Píše vlastne každý. Aj ten, čo písať nevie a písaniu nerozumie. Veď nerozumiem ani ja. Máme slobodu názoru, ktorá sa prekrýva s anarchiou, tak píšu všetci. Píše Peter, ba i Pavol a neveriaci Tomáš asi najviac. Sme obraz svojej spoločnosti. Kde každý môže mať svoj názor. Hlupák , ba aj ten bez názoru, dokonca aj ten čo si myslí, že má pravdu. [...]

Je lepší utečenec na hranici, či utopenec v špajzi?

18.10.2015

Je lepšie byť zmätený, ako byť zmätok. Je lepšie byť špinavý, ako byť špina. Je lepšie ak ona mešká, ako keď jej mešká. Je lepšie byť s bláznami, ako byť blázon. Je lepšie byť dobitý, ako byť dobytok. Je lepšie pískať si, ako byť vypískaný. Je lepšie sa vyplakať, ako byť vyplákaný. Je lepšie užiť si, ako byť využitý. Je lepšie mať pruhy na tričku, [...]

Josep Borrell

EÚ pracuje na rozšírení sankcií voči Iránu po jeho útoku na Izrael

16.04.2024 21:21

Návrh verejne podporilo Nemecko, Francúzsko a niekoľko ďalších členov EÚ. Súhlas s ním vyslovil aj šéf zahraničnej politiky EÚ Borrell.

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48, aktualizované: 22:47

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 554706x
Priemerná čítanosť článkov: 3225x

Autor blogu

Odkazy