Založ si blog

Kam až môže zájsť debata na blog.pravda.sk?

Ja osobne si myslím, že máme šťastie, že tieto debaty sú len vo virtuálnom prostredí. Ak by sa debaty v bežnom svete uberali takým smerom, ako niektoré debaty na blogu, tak sa asi povraždíme. Toľko vzájomnej nenávisti a nevraživosti je skutočne na psychologickú štúdiu.

Keď už som pritom, tak by ma skutočne zaujímalo , odpusťte moju infantilnú zvedavosť, načo v tomto štáte vyštuduje toľko psychológov a sociológov, keď o vývoji spoločnosti ako takej nevieme nič.

Vzhľadom na to, že na tomto blogu sú asi väčšinou dospelí a dokonca asi aj vzdelaní ľudia, predpokladal by som, že sa budú baviť aspoň na akej takej úrovni. Že budú používať argumenty na presadenie svojho názoru a nie obyčajné nadávky, či vulgarizmy. Debaty vedené v agresívnom duchu, keď človek vidí pred svojimi očami len červené súkno, nikam nevedú, vývoj neposunú.

Aj ja som zažil život v socializme a spoločne s vami žijem už dve desaťročia štádium večnej privatizácii, dobu tunelovania, rozkrádania a neustáleho ničenia sociálnych istôt, ktoré socializmus skutočne ponúkal. Ponúkal sociálne istoty, zdravotnú starostlivosť i školstvo zdarma a mnoho ďalších lákavých produktov. Bolo to však na úkor slobody jednotlivca, na úkor slobodného prístupu k informáciám a potláčania mnohých iných ľudských práv. To, že sa budeme vzájomne obviňovať, urážať, pravdu neodhalí. Pravdu o tom, čo bolo dobré vtedy, čo je dobré dnes. Veci nie sú čierno biele, tak ako nie je čiernobiely ani náš život. Budem rád ak spoločnými slobodnými debatami na tomto blogu rozšírime svoje poznanie a posunieme svoj názor k objektívnejšiemu zhodnoteniu tak minulosti ako aj súčasnosti.

Ako každý z vás, bol by som najradšej, keby sa vývoj na malom Slovensku konečne pohol nejakým smerom dopredu, aby v ľuďoch nebolo toľko zloby nenávisti, aby si každý mohol nájsť zodpovedajúcu prácu a dostal slušnú plácu. Vzhľadom na zloženie politickej scény a osoby, ktoré sú v nej, riešenie momentálne nepoznám. Diskutujme preto s chladnou hlavou a s použitím overiteľných faktov.


Čo nás skôr položí ?

26.03.2020

Som zatvorený doma. Tak mi prikázala vláda. Sledujem život za oknom. A rozmýšľam, či som nariadenia vlády nezobral moc dôsledne. Som doma, ako káže vláda. Pracovať sa mi nedá, nemôžem využívať home office, charakter mojej práce to neumožňuje. Času mám hodne, tak premýšľam. A premýšľanie je niekedy aj na príťaž. Môžete napríklad zistiť, že ľudia majú o [...]

Píšem, píšeš, píše

22.07.2016

Tak si tu píšete. Píše vlastne každý. Aj ten, čo písať nevie a písaniu nerozumie. Veď nerozumiem ani ja. Máme slobodu názoru, ktorá sa prekrýva s anarchiou, tak píšu všetci. Píše Peter, ba i Pavol a neveriaci Tomáš asi najviac. Sme obraz svojej spoločnosti. Kde každý môže mať svoj názor. Hlupák , ba aj ten bez názoru, dokonca aj ten čo si myslí, že má pravdu. [...]

Je lepší utečenec na hranici, či utopenec v špajzi?

18.10.2015

Je lepšie byť zmätený, ako byť zmätok. Je lepšie byť špinavý, ako byť špina. Je lepšie ak ona mešká, ako keď jej mešká. Je lepšie byť s bláznami, ako byť blázon. Je lepšie byť dobitý, ako byť dobytok. Je lepšie pískať si, ako byť vypískaný. Je lepšie sa vyplakať, ako byť vyplákaný. Je lepšie užiť si, ako byť využitý. Je lepšie mať pruhy na tričku, [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 555513x
Priemerná čítanosť článkov: 3230x

Autor blogu

Odkazy