Založ si blog

Archív: jún, 2011

Pomocný policajný zbor

Tento názov pre našu skvelú políciu, ktorej najlepšie zo všetkého ide vyberanie pokút, mi vyplynul z nových nápisov na ich autách. Naivne som si ako občan myslel, že polícia tu je preto, aby som sa cítil bezpečne a aby chránila moju rodinu, môj majetok pred rôznymi kriminálnymi živlami. Nové nálepky ma vyviedli z omylu. Už teraz mi je jasné, že policajnú hliadku, […]

Pokračovanie článku

Súdruhovia, zobuďme sa

Všetci na tomto blogu útočia na súdruha Fica, Maďarov a Cigáňov. Všetci menovaní sú na vine, len my národ sme bezúhonní. Teda vlastne bez viny. My vždy volíme správne, len sa to občas vymkne spod kontroly. My sme tí správni s pravdou, ktorá je v absolútnej zhode s bibliou a pánom bohom. Ak nie pánom bohom, tak aspoň s katolíckou, evanjelickou a neviem ešte akou […]

Pokračovanie článku

V Budapešti padla „STENA“

Prekračujeme slovensko – maďarskú hranicu. Cesta je kvalitná. Áut zopár. Popri ceste čisto. Niet sa kam ponáhľať, pokuty sú vysoké, policajti neoblomní. Hojdáme sa mierne zvlnenou krajinou. Zhruba po šesťdesiatich minútach vchádzame na okraj metropoly. Napriek hodine, v ktorej sa v Bratislave bežne tvoria zápchy, tu to vypadá, že nič podobné nehrozí. Ubytujeme sa v […]

Pokračovanie článku

Seba reflexia slovenských politikov

Mám rád vzdelaných a múdrych, lebo väčšinou reagujú ako ja. ( Igor M.) Jediná modla ku ktorej pristupujem s úctou som ja, a to len preto, že o nej viem takmer všetko. ( Vladimír M.) Obraz v zrkadle sa mi páči, aj keď oproti mne má veľký nos a málo vlasov. (František M.) Charizmu a prirodzenú autoritu som dostal darom od sudičiek pri […]

Pokračovanie článku

Lipšic i Sulík prilievajú olej do ohňa

Áno. Nijak inak nemožno nazvať ich výroky, ich počínanie, ako obyčajné prilievanie oleja do ohňa nenávisti, nič neriešiacíh nekonečných sporov, ktoré nemajú víťaza, majú len porazených, a to sme my občania Slovenska. Stalo sa súčasťou slovenského politického folklóru, že každý, kto vstúpi do politiky, má zrazu v hlave osvietenie a rozumie absolútne všetkému […]

Pokračovanie článku

Janica Slotovič, buďme hrdí na svojich ľudí

Tak o čom si donedávna len vrabce čvirikali, je dnes už potvrdená pravda. Najväčší Slovák súčasnosti, minulosti i budúcnosti je Chorvát. Opäť sme raz prišli o skvelú vysoko vzdelanú a inteligentnú osobnosť, ktorá mohla potiahnuť tento národ z biedy národného tápania v tme k výšinám svetovosti. Niektorí zloprajníci dokonca polemizujú, že má i maďarské […]

Pokračovanie článku

Všetko najlepšie k meninám, súdruh Biľak.

Súdruhovia sa pomaly schádzali na chodbe pred zasadačkou. Každý z pozvaných držal v ruke menší či väčší balíček. Temer všetci mali v ruke červené karafiáty, až na jedného či dvoch mladších súdruhov, ktorí mali tulipány. Väčšina pofajčievala pri poodchýlenom okne a sledovala pražskú ulicu. Diskutovali. Tváre mali väčšinou zachmúrené, akoby vyjadrovali stav […]

Pokračovanie článku

Letný sen

Otvoreným oknom prúdi do unavenej spálne opojný letný vzduch. Ako ľahká a príjemná droga roztancuje mozgové bunky. Spánok sa snaží umŕtviť rozšantené podvedomie. Je to boj na okraji priepasti. Občas sa mi podarí zhupnúť sa dole, no vždy niečia čarovná ruka schmatne moje vlasy a ako pierko stúpam naspäť na hranu. Ten okamih voľného pádu je však dostatočne živý, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 553414x
Priemerná čítanosť článkov: 3218x

Autor blogu

Odkazy