Založ si blog

Pomocný policajný zbor

Tento názov pre našu skvelú políciu, ktorej najlepšie zo všetkého ide vyberanie pokút, mi vyplynul z nových nápisov na ich autách.  Naivne som si ako občan myslel, že polícia tu je preto, aby som sa cítil bezpečne a aby chránila moju rodinu, môj majetok pred rôznymi kriminálnymi živlami.  Nové nálepky ma vyviedli z omylu. Už teraz mi je jasné, že policajnú hliadku, ako symbol bezpečia,  len tak skoro v meste neuvidím a v noci sa mám vyhýbať prechádzkam uličkami ako doteraz.

Vzhľadom k tomu, že políciu vedie „Zorro Pomstiteľ“ , ako som sa dočítal v komentároch na tomto blogu, tak by som asi márne čakal koncepčné riadenie chlapcov, ktorí  tiež trpia depresiami a inými ľudskými slabosťami, keď si tak často siahajú na život. Je to smutné ale je to fakt, že aj oni sa zaradili do neutešeného priemeru a hrozivých štatistík nášho dneška, napriek svojmu ako takému sociálnemu zabezpečeniu.

Policajti v uliciach asi nebudú na Slovensku nikdy. Ale ak by ste potrebovali narúbať drevo, pomôcť na stavbe či s nákupom, chlapci sú tu ihneď.  Radi pomôžu spísať zápisnicu ako vás za bieleho dňa okradli a podajú pomocnú ruku ak vám treba zavolať sanitku prípadne pohrebnú službu,  lebo vás prepadla a zmlátila banda výrastkov. Veď to majú na autách.

 

Čo nás skôr položí ?

26.03.2020

Som zatvorený doma. Tak mi prikázala vláda. Sledujem život za oknom. A rozmýšľam, či som nariadenia vlády nezobral moc dôsledne. Som doma, ako káže vláda. Pracovať sa mi nedá, nemôžem využívať home office, charakter mojej práce to neumožňuje. Času mám hodne, tak premýšľam. A premýšľanie je niekedy aj na príťaž. Môžete napríklad zistiť, že ľudia majú o [...]

Píšem, píšeš, píše

22.07.2016

Tak si tu píšete. Píše vlastne každý. Aj ten, čo písať nevie a písaniu nerozumie. Veď nerozumiem ani ja. Máme slobodu názoru, ktorá sa prekrýva s anarchiou, tak píšu všetci. Píše Peter, ba i Pavol a neveriaci Tomáš asi najviac. Sme obraz svojej spoločnosti. Kde každý môže mať svoj názor. Hlupák , ba aj ten bez názoru, dokonca aj ten čo si myslí, že má pravdu. [...]

Je lepší utečenec na hranici, či utopenec v špajzi?

18.10.2015

Je lepšie byť zmätený, ako byť zmätok. Je lepšie byť špinavý, ako byť špina. Je lepšie ak ona mešká, ako keď jej mešká. Je lepšie byť s bláznami, ako byť blázon. Je lepšie byť dobitý, ako byť dobytok. Je lepšie pískať si, ako byť vypískaný. Je lepšie sa vyplakať, ako byť vyplákaný. Je lepšie užiť si, ako byť využitý. Je lepšie mať pruhy na tričku, [...]

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 555729x
Priemerná čítanosť článkov: 3231x

Autor blogu

Odkazy