Založ si blog

Archív: august, 2011

Rozmazaná erotika

Na kupku som stiahol brucho, vypol hruď, a ty ku mne milá buď. Sú tu iné, mladé, prsnaté. Moje mladé roky v minulosti zaviate. Kričíš po mne, buzeruješ, nariekaš. Pozri vľavo tam je pláž. Na tej pláži natrieť sa dám krémom voňavým. Už sa veru pri tom nespravím. Chlapec ušiel kamsi do sveta, zosmutnela moja planéta. Nebudem tu vari umierať, poďme, veď sa vieme ešte […]

Pokračovanie článku

Primerane svojmu veku

Vážne som sa rozhodol, že sa budem správať primerane svojmu veku. A tak reku, nebudem s ňou na tráve, dám si pod ňu deku. Na tráve mám kolená zelené, na deke ona kríže ubolené. Nebudeme robiť krkolomné kúsky, pozval som ju radšej na zákusky. Chcela krémeš, k nemu kávu, likér, minerálku, čašníčka si pomýlila šálku. V mojom veku už by som mal asi vedieť, že nie […]

Pokračovanie článku

Pozitívum našej chudoby

Nie, neidem vám robiť prednášku, ani rozoberať priložený diskusný príspevok ekonóma Ing. Staneka. Chcem vás pozvať do reality, ktorá je popísaná jasne a stručne. Nič dobré, tobôž skvelé nás najbližších dvadsať rokov nečaká. Dobre už bolo. Skúste si to vypočuť až do konca, ten je z pohľadu Slovenska a Česka celkom optimistický. Nie som ekonóm, no faktom […]

Pokračovanie článku

Tento človek chcel pohnúť so slovenským futbalom ?!

„Majiteľ Slovana Ivan Kmotrík ma požiadal, aby som zobral mužstvo, tak som mu vyšiel v ústrety. Nedokázal som povedať ´nie´. (web Slovana Bratislava) Konečne naplno odhalil svoju farbu, svoj charakter, ak sa vôbec dá o nejakom hovoriť. Človek, ktorý sa spriahol už dávnejšie s žralokom, ktorý si zo slovenského futbalu urobil len ďalší obrovský biznis, bez ohľadu […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 553414x
Priemerná čítanosť článkov: 3218x

Autor blogu

Odkazy