Založ si blog

Nebudú už asi plavky, iba ak by v lese plávky.

Nostalgia časov minulých, časov našej mladosti, keď neexistovali mobily, internet, keď človek poznal ľudí zo svojej ulice, keď všetko ešte len malo prísť. Čas tiekol pomaly ako med schladený mrazom. Lásky boli skutočné, ukryté na hviezdnej oblohe a nie vo voľajakej sociálnej sieti, v žiadnych intelektuálnych inotajoch.  City a emócie sa na nič nehrali. Ak ma Elena, ktorá mala úžasne štíhle kolena, uhryzla na líce, bol som blažený a večer som mohol spočítať všetky ovce Austrálie, aj tak by som nezaspal.  Ten čas sa pominul.

Dám do googlu „ovce“ a o chvíľu sú spočítané všetky. Vrátane mňa i vás. City a emócie sa nenosia. Kábliky do uší a silné baterky. Najnovší model mobilu, laptopu či tabletu a na ňom prezerať hrejivé slnko postupujúcej jesene. City sú zraňujúce, len pre slabochov, ktorých svet zomelie na prach.  Dotyk človeka je nebezpečný, tak osobný, že ma zamrazilo.  Ešteže sedím na jesennom slniečku a vychutnávam si príchod babieho alebo babského leta. Elena vedľa mňa v zlatistej žiare zaodetá, práve ma škrabla na líce.

 


 

 

Čo nás skôr položí ?

26.03.2020

Som zatvorený doma. Tak mi prikázala vláda. Sledujem život za oknom. A rozmýšľam, či som nariadenia vlády nezobral moc dôsledne. Som doma, ako káže vláda. Pracovať sa mi nedá, nemôžem využívať home office, charakter mojej práce to neumožňuje. Času mám hodne, tak premýšľam. A premýšľanie je niekedy aj na príťaž. Môžete napríklad zistiť, že ľudia majú o [...]

Píšem, píšeš, píše

22.07.2016

Tak si tu píšete. Píše vlastne každý. Aj ten, čo písať nevie a písaniu nerozumie. Veď nerozumiem ani ja. Máme slobodu názoru, ktorá sa prekrýva s anarchiou, tak píšu všetci. Píše Peter, ba i Pavol a neveriaci Tomáš asi najviac. Sme obraz svojej spoločnosti. Kde každý môže mať svoj názor. Hlupák , ba aj ten bez názoru, dokonca aj ten čo si myslí, že má pravdu. [...]

Je lepší utečenec na hranici, či utopenec v špajzi?

18.10.2015

Je lepšie byť zmätený, ako byť zmätok. Je lepšie byť špinavý, ako byť špina. Je lepšie ak ona mešká, ako keď jej mešká. Je lepšie byť s bláznami, ako byť blázon. Je lepšie byť dobitý, ako byť dobytok. Je lepšie pískať si, ako byť vypískaný. Je lepšie sa vyplakať, ako byť vyplákaný. Je lepšie užiť si, ako byť využitý. Je lepšie mať pruhy na tričku, [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 553429x
Priemerná čítanosť článkov: 3218x

Autor blogu

Odkazy