Založ si blog

Vôňa Kleopatry

Sedím a čakám. Marek mešká, káva mi chladne. Noci sú už chladné, no dni sa občas vydaria a vtedy sa oplatí oprieť zrak o potešenie mužského videnia sveta. Nie je stredom sveta politika, peniaze, ba ani futbal. Stredom sveta, chlapského kozmu, je žena.

Štíhla dievčina s príjemným výstrihom sa s úsmevom naklonila do môjho zorného uhla a opáčila, či si ešte niečo neželám. Veru želal by som si ale zahryzol som si do jazyka, aby som nestratil jej možné sympatie.

 

„Sory, meškám. Mne si neobjednal?“

„Nie, lebo som chcel, aby ta usmiata blondína opäť zastala pri našom stole. Má dnes vôňu Kleopatry.“

„Koho?“ Marek s otvorenými ústami dával najavo, že ma nepochopil.

„No Kleopatry, koho iného?“

„To jak si na to prišiel?“

„Lebo sa mi z tej vône s kombináciou jej koketnosti zatočila hlava, zvýšil tlak a som na umretie.“

Marek sa smial. Jeho tá jej vôňa rozosmiala. Šteklila jeho zmysly, vôbec mu nebolo na umretie. Mal chuť súložiť.

„Nehulákaj!“ okríkol som ho.

„Veď nehulákam, len si predstavujem ako sa ta jej vôňa vpíja do mojej kože orosenej našim spoločným horúcim sexom .“

„A tebe čo je? Sme bez vlády, vypadli sme z kvalifikácie na ME, japonským rýchlikom sa k nám rúti kríza a ty si tu predstavuješ orgie.“

„Ty si začal s Kleopatrou. A ja som si to všetko hneď v hlave premietol a už som sa miloval.“

„Veď ty ani do kina nemusíš chodiť. Filmy v tvojej hlave sú to pravé orechové. Načo 3D, keď tebe stačí dať heslo a ideš ako píla. Mohol by si na túto bielu stenu robiť projekciu, nech sa aj my pobavíme.“

„No neviem, či by všetci súhlasili. Prvá tá mladá by prišla s vedrom vody vypnúť projektor. Keby si videl, aká je to dračica a teraz by sa tu verejne pred všetkými predvádzala. To nie.“

„Dračica? Ty s ňou niečo máš?“ neveril som vlastným ušiam.

„Ty si vo mne spustil ventiláciu. Ty a Kleopatra. No a mladá s dráždivou vôňou bola ako katalyzátor.“

Marek sa usmieval. Film v jeho hlave pokračoval. Kleopatra si položila svoju bohatú hrivu na jeho vypracované prsné svaly. Plne si vychutnával okamih, ktorý sa každou sekundou mohol vytratiť a spôsobiť krutú bolesť z rozplynutia. V oblasti srdca pocítil uštipnutie. Otvoril oči. To milé stvorenie sa zmenilo na slizkého hada našej reality a usmrtilo v ňom rozbehnuté sny. V hrudi ho atakoval jemný infarkt. Jeho skvelé premietanie upadlo do recesie. Na obrazovke nad ním zasadal parlament. Kleopatra sa rozplynula ako sľuby pravicového zlepenca. Zostala len usmievavá blondína v obtiahnutých džínsoch a piercingom v pupku.

 

Čo nás skôr položí ?

26.03.2020

Som zatvorený doma. Tak mi prikázala vláda. Sledujem život za oknom. A rozmýšľam, či som nariadenia vlády nezobral moc dôsledne. Som doma, ako káže vláda. Pracovať sa mi nedá, nemôžem využívať home office, charakter mojej práce to neumožňuje. Času mám hodne, tak premýšľam. A premýšľanie je niekedy aj na príťaž. Môžete napríklad zistiť, že ľudia majú o [...]

Píšem, píšeš, píše

22.07.2016

Tak si tu píšete. Píše vlastne každý. Aj ten, čo písať nevie a písaniu nerozumie. Veď nerozumiem ani ja. Máme slobodu názoru, ktorá sa prekrýva s anarchiou, tak píšu všetci. Píše Peter, ba i Pavol a neveriaci Tomáš asi najviac. Sme obraz svojej spoločnosti. Kde každý môže mať svoj názor. Hlupák , ba aj ten bez názoru, dokonca aj ten čo si myslí, že má pravdu. [...]

Je lepší utečenec na hranici, či utopenec v špajzi?

18.10.2015

Je lepšie byť zmätený, ako byť zmätok. Je lepšie byť špinavý, ako byť špina. Je lepšie ak ona mešká, ako keď jej mešká. Je lepšie byť s bláznami, ako byť blázon. Je lepšie byť dobitý, ako byť dobytok. Je lepšie pískať si, ako byť vypískaný. Je lepšie sa vyplakať, ako byť vyplákaný. Je lepšie užiť si, ako byť využitý. Je lepšie mať pruhy na tričku, [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 553410x
Priemerná čítanosť článkov: 3218x

Autor blogu

Odkazy