Ó mládež naša vulgárna

17. augusta 2010, josezuna, naša súčasnosť

201008091127_wildkat

 

Letný prázdninový deň. Svieti príjemné slnko. Pohoda. Nič tragické sa nedeje. Bodla by smotanová zmrzlina. Predo mnou kráčajú tri dievčatá a chlapec vo veku tipujem od štrnásť do šestnásť rokov. Slovník plný „poézie“ ma zaskočil. Potvrdzovali si vari svoju dospelosť, dôležitosť?

 

 

 

A teraz prepáčte:

„Kurva jebem ju. Na ký kokot má ten skurvený mobil?!

„Krista, asi sa naprala, alebo ju jebe ten jej chuj, čo sa kurví s každou pičou, čo stretne.“

Ešte raz sa ospravedlňujem. Len som reagoval na článok na našom blogu, ktorý rieši vulgarizmy v umení a morálne dilemy.

V umení si myslím sa to dá pochopiť. Aj ako ventil dospelého človeka v krízovej situácii to asi funguje. Len som nepochopil ten pekný letný deň a bolo mi zrazu zvláštne. Bol som rozladený ako staré rádio.

Ešte raz sa ospravedlňujem za tie výrazy. Bodky by vás nezasiahli.