Adela a patent na rozum?

27. septembra 2010, josezuna, naša súčasnosť

Nedá mi nepovedať svoj názor. Práve teraz beží talk show Adely. Teraz o 22:59 hod SEČ.  Adely, ktorá ma zasiahne hneď ráno ak sa mi preladí rádio, Adely, ktorá počas dňa vyskakuje zo všetkých možných i nemožných printových médii, Adely, ktorá vie správne ohodnotiť kto má talent, kto vie spievať, kto vie písať, kto vie súložiť. Pardón, pomýlil som sa. Ona vlastne nemá kedy potešiť orgazmom cudzie telo, preto sa jej Peter opil. Z nenaplnenej Adely, či lásky?

Tak teraz rieši futbal s Ľubom Luhovým.  Zajtra asi bude riešiť urýchľovač vo Švajčiarsku. No a v stredu asi vystúpi v OSN s príspevkom ako vyriešiť svetovú chudobu, hlad, biedu, násilie, a štbácku minulosť vlastného tatínka.  Sebareflexia je cudzie slovo. Slovenským kolotočiarom (sú predsa všetci v jednom kolotoči) je sebareflexia absolútne cudzia. Asi sú slepí a hluchí a tí, čo nás tým kŕmia, nás majú za idiotov, čo im naplnia percenta sledovanosti a peniažky sa hrnú.

Asi som z inej galaxie. Tak pardón.P20230e4b_banasova

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Žeby orgazmus?