Kam sme sa to dostali

24. novembra 2010, josezuna, naša súčasnosť

Asi som idealista. Asi som niečo nepochopil. Asi je všetko inak a asi sme už v predpeklí. Komunálne voľby by mali byť o našom bežnom živote. Či mám kde zaparkovať, či mám lampu pred domom, aby ma neolúpili pre jedno euro. Aby naše deti chodili do fungujúcich škôl.  Aby hromadná doprava vylúčila autá. Aby v parku bolo kde behať. Aby  deti na svojom ihrisku stretli svojich prvých kamarátov, svoje prvé lásky. Aby som sa mal kde zabaviť, vypočuť hudbu, priateľov. Asi mi preskočilo.

Tak sa ospravedlňujem, že vás otravujem. Len sa mi zdá, že do komunálnej politiky vstúpili spôsoby z politiky veľkej.  Antikampaň, zloba, nenávisť, boj o korytá, boj o prospech. Všetko dobre len ja, ja, ja, len ja. Všetko zlé oni, ony a ten a onen. Prečo tí z parlamentu riešia všetko. Veď my si mnoho vecí vieme vyriešiť aj bez nich.  Je to hnus kam dospeli komunálne voľby. Aj v malom meste. Ďakujem, neprosím.