Globálne otepľovanie a vplyv na človeka

23. marca 2011, josezuna, na pobavenie

Nie nečakajte žiadne odborné analýzy, grafy, výsledky. Môj pohľad je čisto amatérsky. Vzhľadom na protirečivosť informácii, ktorými nás zahŕňajú rôzne skupiny, neviem veru kde je pravda. Niektorí tvrdia, že sa rútime do pohromy, že teplo roztopí ľadovce, úplne zmení klímu a zničí život. Iní tvrdia, že nič tak zásadne sa nedeje, všetko je v poriadku a nie je dôvod podliehať panike. Ja panike nepodlieham, lebo moja osobná skúsenosť hovorí, že keby dochádzalo k otepľovaniu, tak by som nemusel kúriť od septembra do mája, to sú tri štvrtiny roku. Mohol by som v svojej záhrade sadiť melóny a olivy. A na oblečení by som určite tiež ušetril, stačilo by mi len letné.

Keď som však porovnal sušiace sa spodné prádlo  svojej polovičky so spodným prádlom Marie Antoinetty, zostal som šokovaný, ako keď Pasteur objavil penicilín. Kdesi som vo svojich pozorovaniach urobil chybu. Odvtedy sa nesústreďujem  na dobu kúrenia ale na balkóny a záhrady, aby som si potvrdil, čo som zistil. A určite mi dáte za pravdu, že dámske spodné prádlo súčasnosti je pozitívnym odrazom globálneho otepľovania našej ešte stále modrej planéty.