Keď je hudba jedna báseň

3. apríla 2011, josezuna, naša súčasnosť

Osobnosti. Kto je vlastne osobnosť. O kom to môžeme tvrdiť? Je to ťažké a dnes sa to celé akosi zvrhlo, či zamenilo s pojmom celebrity. Osobnosti nás nostalgikov sú už poväčšine buď na druhej strane rieky, prípadne majú šediny a kto by chcel do médii starcov, či stareny. Aj v tomto sme odlišní od bratov Čechov. Tí dodnes svoje osobnosti obsadzujú do filmov, do divadla, prípadne ich nechajú zaspievať v televízii. Dokonca rozoberajú knihy českých spisovateľov, osobnosti, nie jednorazových talentov bez hĺbky, bez životnej skúsenosti. Je to na dlho a je nedeľa večer, takže budem stručný. Chcel som vás potešiť spojením hudby, poézie a dvoch skvelých osobností. Zablúdil som do Čiech. Prepáčte mi, no ja som sa narodil v Československu, tak do určitej miery beriem, že aj priložená pesnička je súčasťou aj mojej kultúry, hoci som slovenskej národnosti.