Seba reflexia slovenských politikov

17. júna 2011, josezuna, na pobavenie

Mám rád vzdelaných a múdrych, lebo väčšinou reagujú ako ja.    ( Igor M.)

 

Jediná modla ku ktorej pristupujem s úctou som ja, a to len preto, že o nej viem takmer všetko.  ( Vladimír M.)

 

Obraz v zrkadle sa mi páči, aj keď oproti mne má veľký nos a málo vlasov.   (František M.)

 

Charizmu a prirodzenú autoritu som dostal darom od sudičiek pri narodení, sebareflexiu mi ukradli.   ( Ivan M.)

 

Milujem ľudí, tým pádom milujem seba.  A ostatní sú tak otravní, že ich až nenávidím.  (Ľudovít K.)

 

Ak niekto môže posunúť ľudstvo vpred, tak som to ja. Ale ako niekoho posunúť, keď stojím v čele a je mi dobre.   (Ivan G.)

 

Nebojím sa svojho ja. Som skromný, trpezlivý a odolný. Neexistuje nič krajšie na svete ako sebakritika.    (Ján F.)

 

Ľudstvo potrebuje spasiteľov, preto som sa narodil.  Len neviem, prečo mi bolo nadelené toľko skromnosti. ( Ján Č.)

 

Všetky cesty vedú do Ríma, len Ivanova M. vedie do Prdele pri Dunaji.  (človek z ľudu)

 

Vyriešim celý svet. Len doma sa mi nedarí, ešte aj voda mi skysla v pohári.   (Mikuláš Dz.)