Rozmazaná erotika

29. augusta 2011, josezuna, básničky na pobavenie

Na kupku som stiahol brucho, vypol hruď, a ty ku mne milá buď.

Sú tu iné, mladé, prsnaté. Moje mladé roky v minulosti zaviate.

Kričíš po mne, buzeruješ, nariekaš. Pozri vľavo tam je pláž.

Na tej pláži natrieť sa dám krémom voňavým. Už sa veru pri tom nespravím.

Chlapec ušiel kamsi do sveta, zosmutnela moja planéta.

Nebudem tu vari umierať, poďme, veď sa  vieme ešte stále hrať.

Stojím v piesku, sieť je vysoká, mladé chcú mať zo mňa poskoka.

Podaj loptu, vyskoč, nahraj, nevzdychaj, ach jaj,  za prsia ma nelapaj.

Upotený umieram, v piesku uplakané oči utieram.

Končím, skáčem do bazéna, kde sa kúpe samá mladá žena.

Ponorím sa, rozmazaná erotika, v plavkách časovaná bomba tiká.

Nie, v mojich teda nie, to je vyhasnuté znamenie.

Možno je len voda chladná, „nevzruší“ ma veru žiadna.

Vynorím sa, krivky obdivujem, zákonitá vie už koľká bije.

Schovávam sa vo vlnkách, z brehu na mňa lezie strach.

Opäť kričí, buzeruje, že sa ako moriak naparujem.

Kdeže zlatko milované, žiadne svaly, žiadny chtíč: „Podej mi ten míč!“

Cudzí jazyk na mňa volá, šťastie, že tá krása nie je holá.

Pekné prsia, štíhle boky, v plavkách ožili mi mloky.

Utiekam sa na ležadlo, pivo by mi dobre padlo.

Aby utlmilo moje predstavy, veď, čo ak sa mi opäť postaví.

Pijem čapované s penou, driemem s cudzou ženou.

Robíme veci neslýchané, všetko čo mám doma zakázané.

Trvá to však veľmi krátko, drme so mnou moje zlatko.

Vstávaj, domov treba ísť, plávky sa ti párajú, mám ja doma dobrú niť.

Dokonca aj mašinu, nevymeníš ma tak ľahko za inú.