Každý režisér ma núti, aby som hovoril rýchlejšie

22. apríla 2012, josezuna, o filmoch

Dnešný oslávenec má svojich fanúšikov, no ako som zistil pri náhodnom rozhovore, má aj svojich odporcov. Mladé dievča mi povedalo, že nemôže zniesť tú jeho egocentrickú nafúkanosť. No čo už,  každý má právo na názor, aj keď je v rozpore s našim, či dokonca s väčšinou.  Jeho prejav je rozmanitý. To je určite dôvod jeho mnohých ocenení a vysokej popularity, či sledovanosti jeho filmov. Stopa, ktorú vytvoril, sa výrazne tiahne filmovým svetom od jeho nástupu na filmové plátno až do dnes.

Z jeho začiatkov si dovolím pripomenúť skvelú vedľajšiu úlohu vo filme Bezstarostná jazda, kde si zahral mladého právnika


 

Určite zaujal v skvelej detektívke Čínska štvrť, ktorá má skvelú atmosféru a nadpriemerné herecké podanie.


 

A z nedávnej minulosti pripomeniem romantickú komédiu, ktorá trafila do čierneho a človečina, ktorú z nej cítiť, je aj dielom dnešného oslávenca.


 

Toľko malá ochutnávka z obrovského množstva filmov, ktorým dušu vdýchol Jack.

„Každý režisér ma núti, aby som hovoril rýchlejšie, čo  ma privádza  k šialenstvu. Keď Roman Polanski natáčal Čínsku štvrť, povedal mi: Jack, tento scenár  má sto a niečo stránok. Keď to mám dostať na plátno, tak fakt musíš hovoriť  rýchlejšie!“