Založ si blog

Fukušima, vieme celú pravdu?

Nie som jadrový energetik, dokonca vôbec žiadny energetik A nie som ani jadrový fyzik. Ale čo to som už o jadre počas svojho života pochytil. Vie nám veľmi dobre poslúžiť, no zároveň vie zničiť temer všetko živé. Keď vybuchol Černobyľ, trvalo hodnú chvíľu, kým nám zodpovední za vedenie krajiny oznámili, že sovietskym súdruhom sa vymkol z rúk experiment a zmenil sa na nekontrolovateľnú reakciu. Až postupne sme sa dozvedali o rozsahu škody, o ohrození Európy v polomere 2000 kilometrov od Černobyľu, o rádioaktívnom mraku, o nebezpečenstve ožiarenia aj na našom území. Po tragédii v japonskej Fukušime som si najskôr myslel, že predsa len je to Japonsko a oni to zvládnu. Ako dni bežia, rastie vo mne obava, že to také jednoduché nebude a radiácia dorazí až do Európy. Že jarné či letné slnko môže byť tento rok nebezpečné. A správy, ktoré sa šíria netom to len potvrdzujú. Užite si pekný víkend, kým sa dá.

 

http://www.zvedavec.org/komentare_4258.htm

Čo nás skôr položí ?

26.03.2020

Som zatvorený doma. Tak mi prikázala vláda. Sledujem život za oknom. A rozmýšľam, či som nariadenia vlády nezobral moc dôsledne. Som doma, ako káže vláda. Pracovať sa mi nedá, nemôžem využívať home office, charakter mojej práce to neumožňuje. Času mám hodne, tak premýšľam. A premýšľanie je niekedy aj na príťaž. Môžete napríklad zistiť, že ľudia majú o [...]

Píšem, píšeš, píše

22.07.2016

Tak si tu píšete. Píše vlastne každý. Aj ten, čo písať nevie a písaniu nerozumie. Veď nerozumiem ani ja. Máme slobodu názoru, ktorá sa prekrýva s anarchiou, tak píšu všetci. Píše Peter, ba i Pavol a neveriaci Tomáš asi najviac. Sme obraz svojej spoločnosti. Kde každý môže mať svoj názor. Hlupák , ba aj ten bez názoru, dokonca aj ten čo si myslí, že má pravdu. [...]

Je lepší utečenec na hranici, či utopenec v špajzi?

18.10.2015

Je lepšie byť zmätený, ako byť zmätok. Je lepšie byť špinavý, ako byť špina. Je lepšie ak ona mešká, ako keď jej mešká. Je lepšie byť s bláznami, ako byť blázon. Je lepšie byť dobitý, ako byť dobytok. Je lepšie pískať si, ako byť vypískaný. Je lepšie sa vyplakať, ako byť vyplákaný. Je lepšie užiť si, ako byť využitý. Je lepšie mať pruhy na tričku, [...]

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaňa nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 553876x
Priemerná čítanosť článkov: 3220x

Autor blogu

Odkazy