Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Chcel by som byť Ivan M.

chcel by som ťa sprivatizovať ako Miloš SPP chcel by som tie provízie ako Miloš z SPP chcel by som ťa učičíkať ako Miloš pravicu chcel by som ťa priškrtiť ako Miloš SVK chcel by som ten úsmev samoľúby ako Miloš v STV chcel by som ťa usmrtiť ako Miloš pravdu chcel by som ťa pridúsiť ako Miloš Ivetu chcel by som tu aroganciu ako Miloš v sebe nosí chcel by som mať v […]

Pokračovanie článku

Ani po sto rokoch sa nič nezmenilo.

Nahodil som svoj športový facelift, z garáže vytiahol zaprášený bicykel a vybral som sa skúmať do terénu ako sa za sto rokov zmenili hriechy bicyklovania, či automobilizmu. Po prvých pár kilometroch ma začal omínať nevypracovaný zadok. Spomenul som si na svoje pohodlné auto v garáži. Myšlienku som v zárodku zavrhol. Musím predsa i ja priniesť obeť na oltár vedy. Tak som […]

Pokračovanie článku

Auto i bicykel, diablove nástroje sexuálnej zhýralosti

Tak som opäť trochu zalistoval v sexuálnej príručke z roku 1894 a chcem vás milé dámy vystríhať pred chlipnými nástrahami dnešnej doby, ktoré sa ukrývajú za bežné technické výdobytky dneška. Nedajte sa zlákať jeho nablýskaným tátošom a použite radšej hromadnú dopravu, či svoje vlastné auto. Nielenže by ste mohli odhaliť svoju nôžku, mohla by ste sa mu nebodaj […]

Pokračovanie článku

Okamihy sladkobôľnej krásy

Kedysi strašne dávno, asi niekedy v praveku, keď som opustil bezstarostné školské lavice a začal som pracovať, som sa zoznámil v kine s jednou brunetkou. Volá sa Andie MacDowell. Film bol adaptáciou románovej ságy o Tarzanovi z rodu opíc, ktorú sme ako mládež hltali vo veľkom. Ja si z toho filmu pamätám hlavne Tarzana a opice. Jane som si uvedomil až u našej rodinnej […]

Pokračovanie článku

Polícia na dve veci

Vyrastal som v takom prostredí, kde policajti neboli najobľúbenejšia skupina obyvateľstva. Oni sa vtedy volali VB, Verejná Bezpečnosť a žiadni chlapci z piatej B ako ich neskôr poľudštila skupina Elán. Ľud bol držaný nakrátko a udržať bezpečnosť, teda poriadok, nebol až taký veľký problém. Kradlo sa hlavne zo spoločného, čo nikoho až tak moc nebolelo a násilné […]

Pokračovanie článku

Maďarská ústava je poriadne okorenený guláš

Maďarskí Maďari, teda tí praví, takzvaní čípoš, zrušili republiku a prijali ústavu Maďarska. Ústavu, ktorá žiada Boha, aby žehnal Maďarovi. Oni to asi aj budú, vzhľadom na stav svojej ekonomiky, potrebovať. A nielen pomoc od Boha ale asi pomoc všetkých svätých. Takže to mohli rovno vpísať do tej preambuly a nespoliehať sa len na Boha. Sú hrdí, že ich kráľ […]

Pokračovanie článku

Sex pred sto rokmi

Dostala sa mi do rúk príručka sexu z roku 1894 a nedalo mi nepodeliť sa s vami. Veselé čítanie k utuženiu manželského zväzku. Teda dnes sa to javí ako zábava ale pôvodne to bolo písané úplne vážne, bez akejkoľvek irónie. Skúsenosť hovorí, že mnohé pretrvalo aj bez príručiek. Žeby sa to odovzdávalo ústnym podaním z matky na dcéru? A zásadné pravidlo […]

Pokračovanie článku

Zo života I. (úryvok)

Socializmus v perestrojke sa nevzdával svojich pravidiel. V ľuďoch síce začínala tlieť iskierka, že by sa mohlo veľa v ich živote zmeniť ale pri čítaní novín, sledovaní televízie, či počúvaní rozhlasu sa toho až tak veľa neperestrojilo. V Prahe komunisti urobili takú smiešnu rošádu, a to bolo všetko. Najlepšie na celej tej rošáde bolo vystúpenie nového […]

Pokračovanie článku

Zaspávam s Adelou

Najopojnejšie sú tie sny, ktoré sníme s otvorenými očami. Pierre Corneille Občas sa mi stane, že pred spaním pri surfovaní po množstve programovo temer identických televíznych kanálov, narazím na jeden, na ktorom sa objavuje Adela. Už som o nej neraz písal, dokonca jej bolo všade toľko, že niektorí moji kamaráti sa mi v bare sťažovali, že vykrikujú jej meno zo sna […]

Pokračovanie článku

Predseda parlamentu populisticky útočí

V podstate by mi to mohlo byť jedno. Aj keď sa jedná o peniaze nás všetkých, tým pádom by mi to jedno byť nemalo. Lenže, čo už zmôže môj hlas opustený v šírom mori lži a zahmlievania, či skrývania sa za slovíčka. O čom píšem? O predsedovi parlamentu, ktorý sa vyfarbuje ako pokrytec a vypočítavec najhrubšieho zrna. Prečo tak píšem? Lebo to, že nasľuboval pred […]

Pokračovanie článku
Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

ONLINE: Deň D pre Ukrajinu. Americká Snemovňa reprezentantov rokuje o 60-miliardovej pomoci

ONLINE: Deň D pre Ukrajinu. Americká Snemovňa reprezentantov rokuje o 60-miliardovej pomoci

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

Ctite si zmluvu, odkázal Dankovi Raši: Problémom je, že sa vidí ako nástupca Pellegriniho. Majerský počul hlasy o konci Dolinkovej

20.04.2024 13:07

Milan Majerský predpokladá, že poslanci KDH zahlasujú za zvolenie súčasného ministra Richarda Rašiho do funkcie predsedu parlamentu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 555297x
Priemerná čítanosť článkov: 3228x

Autor blogu

Odkazy