Založ si blog

Trnky v slepom tuneli

Tak sa nám to všetko pekne melie, ako pravda medzi čertami.  Kauzy politikov, manažérov aj „obyčajnej“ Hedvigy. Nechcel som ju uraziť. Obyčajnú som myslel, ako sme väčšina v tomto štáte.

 Blíži sa voľba zásadnej osoby v našom politickom systéme a napätie sa stupňuje ako v americkej akčnej dráme. Niektorí dokonca hovoria o začiatku konca, hystérii, korupcii, moci a peniazoch. Drsné scény nášho filmu, ktorý žijeme.

 Vychádzajúc z predpokladu, že prokuratúra je tu na to, aby spoločne s políciou a súdnictvom dohliadala na dodržiavanie zákonov, by mal byť za generálneho prokurátora zvolený človek bezúhonný, ktorý sa v problematike vyzná a bude dbať o dodržiavanie zákonov. Keď však čítam vyjadrenia politikov, tak sa mi zdá, že naša prokuratúra je tu na to, aby chránila mocných, bohatých, ich politikou vydobyté postavenie a peniaze. Aby spisy včas odložila, stíhanie zastavila, pravde cestu zahatala.  Preto ten humbug okolo voľby generálneho prokurátora. Vrchnosť sa bojí, kto má väčšie eso v rukáve.

Obyčajná Hedviga sa stráca do minulosti, podobne ako únos Kováča mladšieho. Niektoré kauzy už dosiahli americkú úroveň. Tiež dodnes nevieme, kto zastrelil Kennedyho.


Čo nás skôr položí ?

26.03.2020

Som zatvorený doma. Tak mi prikázala vláda. Sledujem život za oknom. A rozmýšľam, či som nariadenia vlády nezobral moc dôsledne. Som doma, ako káže vláda. Pracovať sa mi nedá, nemôžem využívať home office, charakter mojej práce to neumožňuje. Času mám hodne, tak premýšľam. A premýšľanie je niekedy aj na príťaž. Môžete napríklad zistiť, že ľudia majú o [...]

Píšem, píšeš, píše

22.07.2016

Tak si tu píšete. Píše vlastne každý. Aj ten, čo písať nevie a písaniu nerozumie. Veď nerozumiem ani ja. Máme slobodu názoru, ktorá sa prekrýva s anarchiou, tak píšu všetci. Píše Peter, ba i Pavol a neveriaci Tomáš asi najviac. Sme obraz svojej spoločnosti. Kde každý môže mať svoj názor. Hlupák , ba aj ten bez názoru, dokonca aj ten čo si myslí, že má pravdu. [...]

Je lepší utečenec na hranici, či utopenec v špajzi?

18.10.2015

Je lepšie byť zmätený, ako byť zmätok. Je lepšie byť špinavý, ako byť špina. Je lepšie ak ona mešká, ako keď jej mešká. Je lepšie byť s bláznami, ako byť blázon. Je lepšie byť dobitý, ako byť dobytok. Je lepšie pískať si, ako byť vypískaný. Je lepšie sa vyplakať, ako byť vyplákaný. Je lepšie užiť si, ako byť využitý. Je lepšie mať pruhy na tričku, [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 555719x
Priemerná čítanosť článkov: 3231x

Autor blogu

Odkazy