Založ si blog

Zaspávam s Adelou

Najopojnejšie sú tie sny, ktoré sníme s otvorenými očami.

Pierre Corneille

 

Občas sa mi stane, že pred spaním pri surfovaní po množstve programovo temer identických televíznych kanálov, narazím na jeden, na ktorom sa objavuje Adela. Už som o nej neraz písal, dokonca jej bolo všade toľko, že niektorí moji kamaráti sa mi v bare sťažovali, že vykrikujú jej meno zo sna v manželskej posteli a hrozí im rozvod. Už jej toľko nie je ale niektorí priatelia doteraz mrvia gambami pri spomenutí jej mena.

´Žeby si oblizovali chlipne pery, ako prejav pnutia v ich mozgu, či niekde nižšie?´ Neviem.

Viem však, že jej talk-show sa slušne vycibrila a pred spaním je to kus pozitívnej a veselej energie. Jej koketné pohľady smerom do mojej obývačky doplnené o eroticky podtón jej posedu v nízkom kresle v ultra krátkej minisukni,sú pôvabnou témou pri rannej káve s kolegami v práci.

Občas duchaplné otázky, inokedy detsky naivné , či poznámky na adresu jej hostí, určite nikoho nedráždia, nešíria nevraživosť a vyhýbajú sa v maximálnej miere politike a našťastie aj Janovi Slotovi.

Rôznorodý a zaujímavý výber osobností ale aj viac či menej umných celebrít, robí túto rozprávku pred spaním pre dospelé obecenstvo príjemným ukončením dňa. Niekedy by mohla ísť so svojimi otázkami za hranicu, či pod povrch, je však otázne ako by jej hostia také niečo zniesli, a či by sa rozprávka nezvrhla do thrilleru či primitívnej grotesky. Teda, či by sa s hlbšími otázkami vyrovnali hlavne tie kvázi celebrity, lebo osobnosť je preto osobnosťou, že sa jej ľudia pýtajú len hĺbavé otázky.

Komplici, ktorí jej sekundujú určite zábavu nerušia. Dokonca rozloženie síl je pomerné až harmonické. Zvlášť Evita sa vykryštalizovala v cieľavedomú hodnotiteľku mužov na tých, čo  vedia zarobiť peniaze, tým pádom by stáli za hriech, a tých, čo sú na príťaž. Veď dnešné ženy sú emancipované a ak chlap nenosí peniaze, vystačia si samé.

Mne ako mužovi sa celkom páči zaspávať s Adelou a jej štíhlymi nohami. Len škoda, že ich nemá dlhšie. Že načo? Aby som jej, keď ju nabudúce stretnem vo výťahu, mohol dýchať priamo na labutí krk. Asi sa mi sníva.

CHRRRRR

 

 

Čo nás skôr položí ?

26.03.2020

Som zatvorený doma. Tak mi prikázala vláda. Sledujem život za oknom. A rozmýšľam, či som nariadenia vlády nezobral moc dôsledne. Som doma, ako káže vláda. Pracovať sa mi nedá, nemôžem využívať home office, charakter mojej práce to neumožňuje. Času mám hodne, tak premýšľam. A premýšľanie je niekedy aj na príťaž. Môžete napríklad zistiť, že ľudia majú o [...]

Píšem, píšeš, píše

22.07.2016

Tak si tu píšete. Píše vlastne každý. Aj ten, čo písať nevie a písaniu nerozumie. Veď nerozumiem ani ja. Máme slobodu názoru, ktorá sa prekrýva s anarchiou, tak píšu všetci. Píše Peter, ba i Pavol a neveriaci Tomáš asi najviac. Sme obraz svojej spoločnosti. Kde každý môže mať svoj názor. Hlupák , ba aj ten bez názoru, dokonca aj ten čo si myslí, že má pravdu. [...]

Je lepší utečenec na hranici, či utopenec v špajzi?

18.10.2015

Je lepšie byť zmätený, ako byť zmätok. Je lepšie byť špinavý, ako byť špina. Je lepšie ak ona mešká, ako keď jej mešká. Je lepšie byť s bláznami, ako byť blázon. Je lepšie byť dobitý, ako byť dobytok. Je lepšie pískať si, ako byť vypískaný. Je lepšie sa vyplakať, ako byť vyplákaný. Je lepšie užiť si, ako byť využitý. Je lepšie mať pruhy na tričku, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 172
Celková čítanosť: 553903x
Priemerná čítanosť článkov: 3220x

Autor blogu

Odkazy